I’m waiting för what?

Men vad jobbigt det här blev. Nu när jag inte har någonting att fixa med STS så blir jag så himla rastlös. Har ju hållit på med det oavbrutet i alla fall två månader nu… Orkar inte vänta, vill ha min familj nu. Blir det ett par? Ett par med döttrar? Ett par med söner? Hund? Bebis? Oregon? Nevada? VILL VETA NU. Men samtidigt är det kanske bra att inte få veta för tidigt för då kanske man under de här 5 månaderna hittar en massa fel med familjen och tycker den är dålig redan innan man kommer dit. Nä, det kanske är bäst såhär men det är tråkigt… alla som åker med STS får typ sin familj i juni och det är liiite sent tycker jag. I mitten av maj skulle vara perfekt!

3 svar to “I’m waiting för what?”

  1. Sofia Says:

    Känner du dig rastlös kompis kan du ju alltid hjälpa mig med allt sen :p

  2. Andrea Says:

    Mysigt om du får hund 😀 haha 😛

  3. Josefin Says:

    Ska också till USA i höst, väntar lika otåligt som du på placeringen!! Vill veta allt nu, vart jag ska bo, hos vem, vilken skola…ALLT!! 😛

Lämna en kommentar