Very well done

Vi fick tillbaka ett engelskaprov idag och jag fick MVG! Jag tror att det har lönat sig att läsa alla mina engelskaböcker på fritiden, okej det där lät nördigt men det är nog sant. Det var ett tag sedan jag fick MVG på ett engelskaprov och engelska är mitt favoritämne(om man räknar bort våran störda lärare)och det är kul att se att man är bra på något man gillar.

Inget nytt på utbytesfronten. Fast varför skulle det vara det? Nu kommer det antagligen bara vara sådana här tråkiga inlägg om hur mycket jag längtar till USA och tjat om var jag ska komma, tills juni då jag får veta min placering och då blir det lite roligare. Jag kan inte riktigt ta in det här än, att jag ska till USA alltså, men det kanske bara blir verkligt när jag är där.

5 svar to “Very well done”

  1. Maja Says:

    Hej! Jag ska till Sharm el Sheik, El Hadaba. Du? 🙂

  2. Felicia Says:

    Åh tack, jagär överlycklig! 🙂 Hoppas du får en bra placering! Säg till så fort du får! Jag är så nyfiken på alla andras placeringar! 😀

  3. kerstin Says:

    haha störda lärare xD

  4. Andrea Says:

    Grattis 🙂

  5. Sofia Says:

    Jag läser eng-böcker men får ändå inte mvg… Bara under tippex (hur de nu stavas…) =)

Lämna en kommentar