A letter from the United States

Jag åker med STS men de som placerar mig i USA, som STS samarbetar med heter CCI och i min application som jag har gjort på internet stod det att jag hade fått ett ”Acceptance Letter” och det var en Megan McGaughey från USA som skrev att jag hade blivit accepterad av dem och att jag skulle få min familj och placering ”in the next weeks” men det kan ju nästan betyda när som helst och jag vet inte riktigt när jag fick det här heller för jag har inte varit inne där och kollar på typ tre veckor, men jag tyckte det var lite kul att få ett mail från USA som säger att man är accepterad och inte bara från STS. I alla fall så stod det också i brevet att jag antagligen kommer åka runt den 15 augusti och komma tillbaka den 28 juni så det var lite nytt också, men de flesta utbytesstudenter åker i början av augusti.
Hoppas på familj snart! Den här väntan är plågeri.

3 svar to “A letter from the United States”

  1. My Says:

    Roligt 😀 Hoppas att du kommer få din värdfamilj snart 🙂 Ha det så bra! Kram

  2. felicia ♥ Says:

    Jag har datumen till föreberedelsekursen 😀

  3. felicia ♥ Says:

    Den 27/7 är första, sen den 4/8 och den sista 14/8. ÅH, vi kommer ha så kul! FÖLJ MED 😀

Lämna en kommentar