www.utbytesstudent.se/blogg/jenny

Jag kommer blogga från den här adressen just nu: www.utbytesstudent.se/blogg/jenny
Det är på grund av tävlingen om att bli en gurublogg och jag fattade inte reglerna riktigt men jag antar att den bästa bloggen vinner eller nåt så alla får en ”ny” blogg så att alla tävlar på samma nivå. Så ni behöver inte byta era länkar, jag kanske inte ens vinner, men om jag blir en av de fyra bloggarna så kommer jag blogga från den adressen. Men gå in på den bloggen om ni vill fortsätta följa mig i alla fall! Så gå in en gång varje dag på min nya blogg så kanske jag blir en gurublogg! 🙂

Jag förväntas åka den 15 augusti, det är 6 veckor dit. Jag ska till ambassaden den 23 juli. Det är 3 veckor dit. Placering måste komma snart, mycket snart. Måste stå ut.

Lämna en kommentar